Hoe werkt de BHV App?
Laat bedrijfshulpverleners snel en gericht reageren in geval van calamiteiten. Hoe complex je organisatie ook is.

Gericht alarmeren via alarmscenario’s
Zet processen en opschalingsprocedures automatisch in gang dankzij vooraf gedefinieerde alarm scenario’s.
- Efficiënter en gerichter BHV’ers coördineren
- Pas scenario’s op specifieke risico’s
Stuur alarmen naar hulpverleners op basis van locatie Alarmeer op basis van aanwezigheid


Vlekkeloze coördinatie dankzij directe communicatie
Communiceer direct vanuit de app naar verschillende kanalen via spraak en app berichten. Coördineer bijvoorbeeld een vlekkeloze ontruiming of communiceer tijdens een reanimatie dankzij de hands free functionaliteit.
- Geen investering in aparte portofoon nodig
- Stel een maximum aantal gelijktijdige sprekers in
Dynamisch inzicht in identiteit van spreker en deelnemers
Altijd inzicht in hoeveelheid hulpverleners
Krijg realtime en overal inzicht in de aanwezigheid van BHV’ers en andere hulpverleners dankzij automatische aanwezigheidsregistratie.
100% nauwkeurige locatie dankzij GPS, WiFi en bluetooth beacons
- Ook wanneer systemen uitvallen door o.a. brand of storing
Direct een melding bij onderbezetting van hulpverleners
