Hoe werkt De BHV App?

Stel jouw BHV’ers in staat om gericht en snel te reageren tijdens een calamiteit, hoe complex je organisatie ook is. 

De-BHV-app-aanwezigheid


Onmisbaar voor een doeltreffende bedrijfshulpverlening

Alle functionaliteiten
Brochure
Prijzen

Gericht alarmeren met behulp van alarmscenario’s

Zet processen en opschalingsprocedures automatisch in gang dankzij vooraf gedefinieerde alarmscenario’s.

  • Efficiënter jouw BHV’ers coördineren

  • Richt elk alarmscenario naar wens in

  • Stuur alarmen naar BHV’ers op basis van locatie en aanwezigheid

Alarmscenario-de-BHV -app
reanimatie-de-BHV-app

Vlekkeloze coördinatie dankzij directe communicatie

Vanuit De BHV App communiceer je direct met andere hulpverleners via spraak of tekstberichten.

  • Geen investering in een aparte portofoon vereist dankzij de in-app BHV Telefoon

  • Gelijktijdig levensreddende handelingen uitvoeren met de hands-free functie

  • Dynamisch inzicht in de identiteit van de sprekers en overige deelnemers

  • Stel een maximum aantal gelijktijdige sprekers in

Altijd en overal inzicht in de hoeveelheid hulpverleners

Krijg real-time inzicht in de aanwezigheid van jouw BHV’ers met automatische aanwezigheidsregistratie.

  • 100% nauwkeurige locatie dankzij GPS, WiFi en bluetooth beacons

  • Ook wanneer systemen uitvallen door o.a. brand of storing
  • Direct een melding bij onderbezetting van de BHV’ers

Laptop-aanwezigheid-BHV
de-bhv-app-Telefoon-Desktop-Laptop

Onze webapplicatie

Beheren, organiseren en coördineren vanuit één platform.

  • Maak groepen, locaties en rollen aan

  • Eenvoudig alarmscenario’s instellen

  • Altijd en overal inzicht in het aantal aanwezige BHV’ers, inclusief locatie, naam, foto en functietitel

  • Inzicht in de veiligheid van jouw organisatie met overzichtelijke rapportages en statistieken

Meer informatie