Hoe werkt De BHV App?
Stel jouw BHV’ers in staat om gericht en snel te reageren tijdens een calamiteit, hoe complex je organisatie ook is.
Gericht alarmeren met behulp van alarmscenario’s
Zet processen en opschalingsprocedures automatisch in gang dankzij vooraf gedefinieerde alarmscenario’s.
Efficiënter jouw BHV’ers coördineren
Richt elk alarmscenario naar wens in
Stuur alarmen naar BHV’ers op basis van locatie en aanwezigheid
Vlekkeloze coördinatie dankzij directe communicatie
Vanuit De BHV App communiceer je direct met andere hulpverleners via spraak of tekstberichten.
Geen investering in een aparte portofoon vereist dankzij de in-app BHV Telefoon
Gelijktijdig levensreddende handelingen uitvoeren met de hands-free functie
Dynamisch inzicht in de identiteit van de sprekers en overige deelnemers
- Stel een maximum aantal gelijktijdige sprekers in
Altijd en overal inzicht in de hoeveelheid hulpverleners
Krijg real-time inzicht in de aanwezigheid van jouw BHV’ers met automatische aanwezigheidsregistratie.
100% nauwkeurige locatie dankzij GPS, WiFi en bluetooth beacons
- Ook wanneer systemen uitvallen door o.a. brand of storing
Direct een melding bij onderbezetting van de BHV’ers
Onze webapplicatie
Beheren, organiseren en coördineren vanuit één platform.
Maak groepen, locaties en rollen aan
Eenvoudig alarmscenario’s instellen
Altijd en overal inzicht in het aantal aanwezige BHV’ers, inclusief locatie, naam, foto en functietitel
Inzicht in de veiligheid van jouw organisatie met overzichtelijke rapportages en statistieken