Bezoekersregistratie digitaal regelen
Efficiënt de bedrijfsveiligheid op orde houden
Met onze geavanceerde bezoekersregistratie module, kunnen bezoekers van de organisatie snel en eenvoudig aan- en afgemeld worden. Dit zorgt voor een gestroomlijnd proces en biedt tal van voordelen voor de veiligheid en efficiëntie van de organisatie.
De voordelen van bezoekersregistratie digitaal regelen
Zelfstandige registratie
Via een QR-code kunnen bezoekers hun aanwezigheid zelf registreren. Dit biedt gemak voor bezoekers en verlicht de taak van de receptiemedewerkers.
Effectieve informatieverspreiding
Bezoekers worden via hun mobiele telefoon gewaarschuwd wanneer er zich een calamiteit voor doet en worden daarbij geïnformeerd over de bijbehorende ontruimingsprocedures.
Real-time statistieken
In het geval van een calamiteit is het van cruciaal belang te weten wie zich in het pand bevinden. Real-time inzicht in de aanwezigheidsaantallen komt hierbij van pas.
Automatische meldingen
Bezoekers krijgen bij aankomst een welkomstbericht. Ook wordt er automatisch een bericht naar de gastheer/-vrouw verzonden om hem/haar op de hoogte te stellen van de aankomst van de bezoeker(s).
Privacy en AVG-conformiteit
Alle bezoekersgegevens worden opgeslagen en bewaard volgens de Algemene Verordening Gegevensbescherming. Ook zijn wij ISO 27001 gecertificeerd. Voor meer informatie, bekijk onze privacy policy.
Meer weten over onze bezoekersregistratie?
Ontdek hoe onze bezoekersregistratie digitaal werkt en hoe dit, in combinatie met De BHV App, de bedrijfshulpverlening van jouw organisatie op scherp kan zetten! Veiligheid begint met inzicht in wie er in het pand aanwezig zijn en daar kunnen wij jou bij helpen.