Bezoekersregistratie digitaal regelen

Efficiënt de bedrijfsveiligheid op orde houden

Met onze geavanceerde bezoekersregistratie module, kunnen bezoekers van de organisatie snel en eenvoudig aan- en afgemeld worden. Dit zorgt voor een gestroomlijnd proces en biedt tal van voordelen voor de veiligheid en efficiëntie van de organisatie.

Automatische- Aanwezigheidsdetectie-de-bhvapp

De voordelen van bezoekersregistratie digitaal regelen

Zelfstandige registratie

Via een QR-code kunnen bezoekers hun aanwezigheid zelf registreren. Dit biedt gemak voor bezoekers en verlicht de taak van de receptiemedewerkers.

Effectieve informatieverspreiding

Bezoekers worden via hun mobiele telefoon gewaarschuwd wanneer er zich een calamiteit voor doet en worden daarbij geïnformeerd over de bijbehorende ontruimingsprocedures.

Real-time statistieken

In het geval van een calamiteit is het van cruciaal belang te weten wie zich in het pand bevinden. Real-time inzicht in de aanwezigheidsaantallen komt hierbij van pas.

Automatische meldingen

Bezoekers krijgen bij aankomst een welkomstbericht. Ook wordt er automatisch een bericht naar de gastheer/-vrouw verzonden om hem/haar op de hoogte te stellen van de aankomst van de bezoeker(s).

Privacy en AVG-conformiteit

Alle bezoekersgegevens worden opgeslagen en bewaard volgens de Algemene Verordening Gegevensbescherming. Ook zijn wij ISO 27001 gecertificeerd. Voor meer informatie, bekijk onze privacy policy.

Meer weten over onze bezoekersregistratie?

Ontdek hoe onze bezoekersregistratie digitaal werkt en hoe dit, in combinatie met De BHV App, de bedrijfshulpverlening van jouw organisatie op scherp kan zetten! Veiligheid begint met inzicht in wie er in het pand aanwezig zijn en daar kunnen wij jou bij helpen.

Neem contact met ons op
dashboard-aanwezig-de-bhvapp