BHV Alarmering binnen handbereik

Zorg ervoor dat jouw medewerkers snel en effectief kunnen communiceren. Maak gebruik van de alarmering via QR code en hang deze op verschillende plekken in het gebouw op. Zo kunnen alle aanwezigen in het pand in geval van nood alarm slaan.

Alarmering via QR code maakt alarmeren makkelijker voor alle medewerkers. Schakel snel in geval nood en scan nu de QR.
QR code

Snelle alarmering voor iedere medewerker 

Iedereen kan alarmeren

De QR code zorgt ervoor dat alle aanwezigen in het gebouw alarm kunnen slaan, je stelt iedereen hierin dus in staat om alarm te slaan.

Snel en effectief in geval van nood

Je bespaart tijd, zeker in geval van nood kunnen er wel eens fouten gemaakt worden betreft het contact opnemen. Met de alarmering via QR code bel je direct het juiste nummer.

Direct hulp

Medewerkers staan direct in contact met BHV-ers, zodat de juiste hulp naar de juiste plek gaat.

Directe en effectieve alarmering via de QR code. Geef medewerkers in de gelegenheid om te kunnen alarmeren in geval van nood.

Directe en effectieve hulp voor iedereen

Vaak weten niet alle medewerkers de hulpverleners te vinden of wie de BHV-ers überhaupt zijn.

Door middel van de QR code hoef je niet op zoek te gaan, maar staan medewerkers direct in contact met BHV-ers. De exacte situatie en locatie kunnen meteen doorgegeven worden zodat hulp snel op de juiste plek is.

Hoe werkt de alarmering met QR?

STAP 1:

Scan de QR code op de poster met de camera van je telefoon.

Je gebruikt hiervoor de camera op je telefoon. Druk hierbij op bevestigen als de QR is gevonden, zodat er direct een oproep wordt gemaakt.

Scan de QR code.

STAP 2:

BHV-ers worden direct opgeroepen

Medewerkers hoeven vooraf niet te weten wie de BHV-ers zijn of de contactgegevens te hebben. Door het scannen van de QR-code wordt automatisch een oproep geplaatst bij de BHV-ers die op dat moment aanwezig zijn. 

De locatie wordt bepaald.

STAP 3:

U staat in direct contact met de BHV hulpverleners.

Je wordt direct in contact gebracht met de hulpverleners. Sta de hulpverleners hierin te woord. Zo geef jij aan wat er aan de hand is en ondersteunen zij jou telefonisch tot zij op locatie zijn.

Er wordt direct contact gelegd met de hulpverleners.

Wil je meer weten over de QR code?