Hoe verloopt de implementatie?
Ons team begeleidt de gehele inbedrijfstelling van de BHV app in jouw organisatie. Van de import van gegevens tot aan het geven van trainingen en instructies. Wij nemen het uit [...]
Ons team begeleidt de gehele inbedrijfstelling van de BHV app in jouw organisatie. Van de import van gegevens tot aan het geven van trainingen en instructies. Wij nemen het uit [...]
Ja, dat kan. Dit biedt de mogelijkheid om de aanwezigheid van medewerkers automatisch in het systeem van de BHV app te integreren en alarmeringen hierop aan te passen.
Beheerders kunnen via de webapplicatie de 'aanwezigheidsbewaking' naar wens instellen (denk aan het aantal gewenste BHV'ers per dagdeel). Het systeem zal op basis van de ingestelde gegevens mogelijke tekorten identificeren [...]
Het systeem registreert de aan- en afwezigheid van hulpverleners en slaat dit op anonieme wijze op in de vorm van statistieken.
Het systeem bestaat uit de BHV app en de webapplicatie, waarvan de laatste toegang geeft tot alle beheertools. Je kan vanuit deze omgeving alarmscenario's aanmaken en je profiel en de [...]
Ja, tijdens de proefperiode van 30 dagen kan je alle functionaliteiten van de BHV app gratis uitproberen.
Ja, de BHV app kan wereldwijd gebruikt worden. Daarnaast is de app ook beschikbaar in het Engels.
De kosten bestaan uit een jaarlijkse systeemlicentie en een maandelijkse gebruikerslicentie. Wij zijn echter wel van mening dat je niet hoeft te betalen voor functionaliteiten die je niet gebruikt. Daarom [...]